Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թռիչք տն­տե­սա­կան ճգ­նա­ժա­մի վրա­յով

Թռիչք տն­տե­սա­կան ճգ­նա­ժա­մի վրա­յով
10.09.2019 | 00:44
Դիտվել է՝ 19780

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ